Noclehárna Tábor

Kde nás najdete

Adresa

Zavadilská 2842, Tábor 39002

Provozní doba
  • Pondělí - Neděle  19:00 - 11:00 hod

Na koho se můžete obrátit

Mgr. Jaromír Kos Jiráska

vedoucí Noclehárny Tábor
Tel.: 603 189 795 E-mail: 58Ey37h45bEk9956LTGkS~h4YanBZd54Ys

Pro koho je služba určena

Senioři

Senioři

Senioři

Lidé se zdravotním postižením

Lidé se zdravotním postižením

Lidé se zdravotním postižením

Rodina, děti, mládež

Rodina, děti, mládež

Rodina, děti, mládež

Lidé bez domova

Lidé bez domova

Lidé bez domova

Kontaktní údaje

Noclehárna Tábor

Typ služby
Noclehárny

Poskytovatel
Charita Tábor

Kraj
Jihočeský kraj

Způsob poskytování
ambulantní

Vedoucí služby
Mgr. Jaromír Kos Jiráska

Registrační číslo služby
1074736

Poslání a cíle

Noclehárna Tábor poskytuje přenocování a zajištění podmínek pro osobní hygienu mužům a ženám bez přístřeší. Klienti mají také možnost využít podporu při poskytnutí základních informací o sociálních službách, které by jim mohly pomoci s řešením jejich situace.

Zásady

  • Respektování osobnosti a lidských práv, zachování lidské důstojnosti
  • Individuální přístup – kvalitními, odborně poskytovanými službami uspokojovat individuální bio-psycho-sociální potřeby klientů
  • Svobodné rozhodování – pracovníci respektují názory uživatele služby na řešení nepříznivé sociální situace
  • Nestrannost – sociální pracovník je při práci s uživateli nestranný, snaží se eliminovat své názory, postoje a hodnoty. Poskytuje rady všem uživatelům bez ohledu na rozdíl sociálního statusu, rasy, pohlaví, věku atd.
  • Diskrétnost – sociální pracovník považuje všechna sdělení klientů za důvěrná, je vázán mlčenlivostí o všech získaných informacích o klientovi. Uživatelé mají právo vystupovat anonymně.

Cílové skupiny

osoby bez přístřeší

Činnosti

poskytnutí přenocování

Další informace

Mezi hlavní cíle služby patří:

  • zajistit informovanost klientů o možnostech řešení nepříznivé situace, návazných službách a subjektech poskytujících sociální a zdravotní služby pro osoby v nepříznivé sociální situaci,
  • posílit či obnovit schopnost klientů prosazovat a chránit vlastní práva a zájmy,
  • snížit sociální a zdravotní rizika související se způsobem života klientů,
  • rozšířit zkvalitnit a podporovat spolupráci se všemi organizacemi, které mohou pomoci řešit zdravotní i sociální situaci klienta.