Kontaktní centrum Auritus

Adresa

Klokotská 114, 390 01 Tábor

 

 

Provozní doba
Po, Út, Čt:  8:30 - 17:00
                      8:00 - 8:30 na objednání
             St:   8:30 - 17:00
                      8:00 - 8:30 na objednání
                     17:00 - 18:00 na objednání
             Pá:  8:30 - 16:00
                     8:00 - 8:30 na objednání

Kontakt: 381 255 998, auritus@tabor.charita.cz,

 

Poslání

Posláním Kontaktního centra Auritus je poskytování odborných sociálních a adiktologických služeb uživatelům návykových látek, minimalizace jejich sociálních a zdravotních rizik a motivace ke změně dosavadního způsobu života směrem k abstinenci.

Cílová skupina

  • Uživatelé nelegálních a legálních návykových látek – osoby experimentující s návykovými látkami, problémoví uživatelé, závislí na návykových látkách, závislí, kteří nejsou motivovaní k abstinenci, osoby ohrožené patologickým hráčstvím
  • Rodinní příslušníci a blízké osoby uživatelů návykových látek

    Dolní věková hranice cílové skupiny Kontaktního centra je 15 let.
KONTAKTNÍ MÍSTNOSt                     VÝMĚNNÝ PROGRAM
 
 
 

Cíle

  • Navázání kontaktu s uživateli návykových látek
  • Prohloubení kontaktu a důvěry mezi pracovníkem zařízení a klientem
  • Stabilizace sociálního, psychického a fyzického stavu klienta
  • Snižování sociálních a zdravotních rizik uživatelů návykových látek
  • Motivace ke změně rizikového chování, případně k abstinenci
  • Pomoc rodinám či jiným blízkým osobám uživatelů
  • Ochrana většinové populace před negativními dopady užívání návykových látek

Zásady poskytování sužby

  • Odbornost – poskytujeme registrované sociální služby a certifikované adiktologické služby
  • Individuální přístup ke klientům a respektování jejich potřeb – poskytujeme uživatelům služby, které aktuálně reagují na jejich potřeby a snažíme se zohlednit jejich možnosti, schopnosti a odpovědnost za vlastní rozhodnutí
  • Veřejný přístup – veškeré služby Kontaktního centra Auritus jsou poskytovány všem klientům bez ohledu na pohlaví, rasu, politické přesvědčení, náboženské vyznání, společenské postavení, psychický a fyzický stav a socioekonomické možnosti
  • Nízkoprahovost – snadná dostupnost pro všechny klienty cílové skupiny
  • Bezplatnost – všechny služby Kontaktního centra jsou poskytovány zdarma
  • Anonymita – služby poskytujeme anonymně jak klientům, tak i rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám
  • Ochrana práv klientů – v rámci poskytování sociálních služeb vytváříme takové podmínky, které klientům umožní naplňovat svá lidská a občanská práva

Poskytované služby

  • Pobyt v KM
  • Potravinový servis
  • Hygienický servis (WC, možnost umytí, sprcha, praní prádla, ošacení)
  • Výměnný program, distribuce HR materiálu
  • Informace o rizicích užívání návykových látek
  • Poradenství a krizová intervence, zprostředkování léčby
  • Sociální práce
  • Asistence při základním zdravotním ošetření
  • Zprostředkování testování na infekční choroby
  • Pracovní program
  • Program EXTP

Kontaktujte nás

Eliška Frdlíková

kontaktní a terénní pracovnice

Denisa Wanieová

kontaktní pracovnice