Dobrovolnické centrum Tábor

Kde nás najdete

Adresa

Klokotská 114, Tábor 39001

Na koho se můžete obrátit

Klára Petrášková

Koordinátorka dobrovolníků DC, Koordinátorka Tříkrálové sbírky
Tel.: 604 671 387 E-mail: 6enBRWf_aknC1~l7VX~DR0ejT-uk87j7T-M

Pro koho je služba určena

Senioři

Senioři

Senioři

Rodina, děti, mládež

Rodina, děti, mládež

Rodina, děti, mládež

Kontaktní údaje

Dobrovolnické centrum Tábor

Typ služby
Dobrovolnické centrum

Poskytovatel
Charita Tábor

Kraj
Jihočeský kraj

Úhrada
bez úhrady

Způsob poskytování
ambulantní, terénní

Cílové skupiny

senioři, osoby se zdravotním postižením, osoby s tělesným postižením, osoby se zrakovým postižením, osoby se sluchovým postižením, osoby s mentálním postižením, osoby s kombinovaným postižením, osoby s jiným zdravotním postižením, osoby s chronickým onemocněním, osoby s chronickým duševním onemocněním, rodiny s dítětem / dětmi, děti a mládež od 6 do 26 let ohrožené společensky nežádoucími jevy, osoby dlouhodobě nezaměstnané

Činnosti

koordinace činnosti dobrovolníků

Další informace

Posláním Dobrovolnického centra Tábor je podpora integrace seniorů, zdravotně postižených občanů, pacientů na lůžkových odděleních Nemocnice Tábor, dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněného prostředí a dlouhodobě nezaměstnaných do běžné (okolní) společnosti prostřednictvím dobrovolnické činnosti.

Dobrovolnická činnost je jednou z dalších možností možností péče o klienty a pacienty v zařízeních sociální a zdravotní péče. Dobrovolníci ve výše uvedených zařízeních navazují na práci sociálního a zdravotního personálu a přispívají ke zlepšení psychosociálních podmínek klientů a pacientů.

Dobrovolník tvoří významný prvek v každodenním životě klienta či pacienta, je jeho osobním společníkem a průvodcem v určité životní fázi. Napomáhá při vyřizování osobních záležitostí, přispívá k emoční pohodě klienta (pacienta), k jeho pocitu soběstačnosti a plnohodnotnosti, eliminuje pocit osamění a izolace.

Dobrovolnictví je levná, rychlá a účinná pomoc. Dobrovolníci zvyšují hodnotu a kvalitu přijímající organizace.